Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

måndag 11 april 2011

Vinnaren är...

...Cindy!!

Gratulis, gratulis!! Bra att du har ett gäng land att plantera i *hihi*

Fröerna denna gång blev tre olika:

Strandsenap/Rucola (vild, frösår sig)
Coloradoakleja (div färger, perenn)

Från http://www.gorgetopgardens.com/
Klotamarant (rosa, annuell)

Från fröer.nu

Grattis och bättre lycka nästa gång alla andra, kram!

1 kommentar:

  1. Va?????`E de sant :-D Jag som ALDRIG brukar vinna nått :-D TACK!!!!!

    SvaraRadera