Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

torsdag 21 april 2011

Använder jag för lite färg kanske?




Skissade lite ikväll, det är kul! Tycker det ser så blekt ut bara? Hmh, man kanske är lite försiktig i början så här, innan man hittat stilen.

O och C:s éntre
Växthuset är nästan klart. Det går att sitta och dricka vin där med tända ljus, utan att bli regnvåt!

1 kommentar:

  1. Bildbevis <3 Här är det 8 rutor trasiga, men jag tror jag sätter plast i år så jag också kan dricka vin utan att bli blöt ;)

    SvaraRadera