Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

onsdag 23 februari 2011

Nån måste ju bli avundsjuk?

Jag har alltså fått dessa!! Av min pappa som sparar på allt! *kraaam*
(Eller, det var mamma som tyckte att de gott kunde avvara dem... ^^)

Jag är i alla fall JÄTTEglad!

Årgång 1962, 1966, 1969 och 1974
De tidigaste var från början och mitten av sextiotalet, men de flesta från sjuttiotalet. Ett fåtal från början av åttiotalet.
Årgång 1981 och 1983
Och det var ju ganska många!!
Nu ska jag gå igenom dem och få inspiration, hoppas jag! :-) I en av tidningarna fanns det en fin ritning på ett slagbord... *drömma*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar