Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

onsdag 16 februari 2011

JAAAAAAAAAAAA!

Det blir av att åka på mässa!


Har precis suttit och spanat in utställarna, och jag blir ju nästan gråtfärdig av salighet... Impecta, Rara Frön, Trådspira, Fullerö, m.fl... räcker en dag? För att inte tala om föreläsningarna: bl.a. ljussättning, materialval och trender. Jag vet ju med mej själv att jag vill se så mycket och sen är man heeelt slut!! Kameran med, så dyker det upp lite rara foton här senare, hoppas jag!

2 kommentarer:

  1. Vi ska oxå åka på söndagen :) vi kanske syns

    SvaraRadera
  2. vi åker nog fredag tror jag. med förhoppning om lite lugnare ;-)

    SvaraRadera