Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

fredag 18 mars 2011

Varsågoda!

.. måste bara dela med mej av den här ljuvliga bilden som jag hittade på odla.nu.


Bild från Nordiska Trädgårdar 2010

2 kommentarer:

  1. Den har jag missat! Hoppas att hitta något lika kul på mässan i år.
    Ha en riktigt skön helg
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Härlig soffa! Där hade jag gärna vilat en dag!

    Cilla♥

    SvaraRadera