Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

onsdag 9 mars 2011

Bloggcafé på Kistamässan! :-)

"Vi har ordnat så att det finns namnskyltar att hämta ut i vårt Servicecenter där man kan fylla i sitt namn och bloggens namn.
För den som skulle vilja blogga direkt från mässan så kan man när man hämtar ut sin bloggskylt samtidigt hämta ut användarnamn och lösenord till det trådlösa nätverket, givetvis helt kostnadsfritt. Det är bara att säga att man är bloggare så får man detta av vår trevliga personal.


På mässan kommer det att finnas två caféer varav det ena är döpt till vårat Bloggcafé där vi tror att det ska vara bäst uppkoppling till det trådlösa nätverket och därifrån kan de som vill blogga direkt. Där får ni ju också möjlighet att träffa varandra för lite mer spontana bloggträffar.
Bloggcaféet ligger inne i mässhallen så det kommer nog att vara lite mysig trädgårdskänsla där. Det ligger i den delen av mässhallen som "Antik och Kuriosamontern" som anordnar en bloggträff i sin monter B:21.  klockan 14.00 på lördagen."

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så trevligt att höra av en för mig ny bloggare! jag hoppas jag kan komma iväg en sväng på fredagen också. I nuläget åker jag dit på torsdagen o lördagen, men man vet aldrig:-)).

    kram Hillevi

    SvaraRadera
  2. har inte funnits här så länge och känns mest som man svamlar omkring innan man hittat "hem", än så länge. men det är kul att sätta sina tänkar o funderingar, och framför allt det man pysslar med, på pränt.

    SvaraRadera