Jag är med trädgård sedan hösten 2005.


Abrupt inkastad i trädgårdandet, men ack, så underbart roligt - och inspirerande, avkopplande, frustrerande, svettigt, arbetsamt...


Välkommen att följa min trädgårdsgång; från ler- och stenhög med tillhörande sly- och aspskog, mot min ultimata trädgård bestående av: ett woodland, torvområde med rhododendronsamling, gammaldags rabatt med rosor och perenner, japanskinspirerad éntre och så vidare i oändlighet...



Det blir aldrig klart.

Men det är ju det som är meningen.

Mina "följare" - välkommen att joina :-)

måndag 31 januari 2011

Då sitter man o filar på affärsplanen då...

.. hade glömt att det var så roligt med marknadsföring å företagsekonomi! Det var ju ett tag sen jag läste sånt, men det finns nog kvar nånstans därinne märker jag!

Har suttit och funderat över företagets framtid, oj vad svårt det är med visioner!
Risker kom jag bara på en: att folk är för snåla! :-D Är den överhängande, tror ni? Nånej, nog fanns det väl några till bara jag tänkte efter.
Och hur ska man veta vad man drar in och om och vad ska man ta betalt och hur ska erbjudandet se ut och .... vad det var mycket att fundera över i natt då.

Men jag hittade en finfin sajt för de som funderar över att starta eget. Bra tips, kryddat med lite humor.
http://www.marknadsstrategi.com/

Vad mitt företag ska heta? Trädgårdsrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar